mardi 9 octobre 2012

Cheeze {burger} Bacon

Voici comment j'ai résolu le cas 39 du site CSI.

Here is how I solved the case #39 at CSI.



La combinaison de cette palette de couleurs et de cette photo m'a donné le goût d'essayer quelque chose d'un peu plus "free style" que ce que je fais normalement. J'ai souffert un peu, mais en bout de ligne j'ai bien aimé l'exercice!

This color scheme combined with this photo made me feel like trying something more free style than I usually do. I suffered a bit, but finally I liked the exercise!


My journaling tells the funny story of how I received this (only cheeze and bacon in a bun) after ordering a cheeze bacon combo instead of a cheeze BURGER bacon combo during a vacation in the US last year. Lesson of the day: the short "cheeze bacon" is used only in Québec! Happily, my husband had a Big Mac so he gave me one of his meat balls. We had such a great laugh!



 
 
Merci de votre visite!
Thanks for stopping by!

4 commentaires:

Ella Swan a dit…

Hahaha - what a funny story! We are going to France and who knows what we will end up eating there!! The ordering will be challenging :) Love this bright freestyle layout - you should use this style more often!

Chantal Vandenberg a dit…

This is AWESOME!!!!!!!! I absolutely love this! So bright, bold and graphic! Fantastic!!!

Marek a dit…

WOWOW Elle est superbe ta page mais c'est quoi les défit au juste ? Ha ben je vais aller voir mais je trouve que ta page est vraiment cool!!!

Cindy Fortin a dit…

En gros, il faut utiliser toutes les couleurs, au moins 3 éléments de preuve et au moins un élément pour le journaling. En septembre il y avait un bonus: un sketch de Once Upon a Sketch. Le défi est d'utiliser le plus d'éléments possible, mais tu peux être mise sous surveillance même si tu n'utilises que le minimum d'éléments.

J'adore ces défis: ça pousse vraiment ma créativité!