dimanche 1 janvier 2017

* C'est la fête * ( GDT CSI )

Bonjour Mesdames,

Saviez-vous que CSI: Color, Stories, Inspiration fête son 5e anniversaire en janvier? Pour l'occasion, Debbi a invité les anciens enquêteurs, dont je fais partie, à venir investiguer avec l'équipe actuelle en janvier. J'ai trouvé l'idée excellente et j'ai tout de suite accepté! Voici donc le dossier d'enquête suvi de ma page.

Hello Ladies,

Did you know that CSI: Color, Stories, Inspiration is turning 5 in January? To celebrate, Debbi invited retired detectives to come out of retirement and join the investigations for the month of January. I loved the idea and said yes right away! So, here's the case file followed by my LO.





Les indices que j'ai utilisés sont:
Evidence elements I used:

  • Tiny dots
  • Triangles
  • Banners
  • String
  • Letters as design element (stamped in the background)
  • Different color letter stickers
  • Fruits
  • Leaves; and
  • Puffy stickers

Pour le témoignage, je documente un anniversaire, bien sûr!
For the testimony, I'm documenting a birthday, of course!

Et terminons avec quelques détails, comme toujours...
And a few close-up shots to conclude, as usual...




Merci d'être passé!
Thanks for stopping by!

Image hébergée par servimg.com

1 commentaire:

WendyBen a dit…

Absolutely delicious!